Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

To ζήτημα τῆς Ταυτότητος

Τ μεταναστευτικ ζήτημα πο ρχόμαστε ντιμέτωποι ς λληνικ κοινωνία ν δώσουμε λύση, προσκρούει δυστυχς σ ντιφάσεις κα Πλάνες π τν κατεστημένη πολιτικ γεσία. Κα ατ γιατί τίθεται σ λάθος βάση. Λύση εναι οκονομική, χι θνική. να θνικ λουτρ δν θ σώσει τν εκόνα τς καθημερινς κοινωνίας, μ τ ν βαπτιστον λληνες ο μετανάστες πο βρίσκονται ρισμένα χρόνια δ, κα ν ποκτον ατομάτως λληνικ θαγένεια σα παιδι γεννιονται δ. ντιθέτως, ατ κατάστασις θ πιτείνει τ παραμόρφωμα τς λληνικς κοινωνίας κα δ τς λληνικς Συνειδήσεως. Ο μετανάστες (κυρίως π Βαλκάνια) εναι οκονομικοί, ο λόγοι πο τος θον ν λθουν δ εναι ν βρον οκονομικ κάλυψη, χι τι ναζητον ταυτότητα. ρα λύση κε ντοπίζεται. Στν ξασφάλιση ενοϊκν οκονομικν συνθηκν.

ντίφαση

Ο λληνες πρέπει ν κατανοήσουμε πρτα π’ λα τν ταυτότητά μας, ν γίνουμε μες λληνες, χι ο μετανάστες π λλες χρες. Σ ατν τν κατευθυνόμενη ποχ το κσυγχρονισμο, πρέπει ν ρθώσουμε τ νάστημά μας, κπροσωπώντας ξίες, τς ξίες τς Γνώσεως γι μς, τν βίο-θεωρία μας. Ν πάψει χ δερφισμς , χαφιεδισμός, τ βολέματα κάθε εδους, στν καναπέ, στ δημόσιο, ν πράττονται ρθς συμπεριφορς στν δρόμο, ν λιγοστέψουν κατ πολ τ ατοκινητιστικ δυστυχήματα, παχυσαρκία πο βρίσκεται σ μεγάλο ποσοστό, χαλίνωτη νεολαία ν ρθει σ οκειότητα μ στορία, Τέχνη, πιστήμη. Ατ θέλουν διόρθωσι, στε πειτα ν χουμε συνείδηση κα ν νοιώθουμε εχάριστα στν λοιπ Ερώπη. Ν σταματμε τν νεξέλεγκτη λαθρο-μετανάστευσι, λλ κα πως λοιπο Ερωπαοι ν φαρμόζουμε ποσόστωση, πόσους χρειαζόμαστε. ς συνειδητοποιήσουμε πρτα τν ντίφασή μας, τι ν εμαστε λληνες, δν τ δείχνουμε, δν τ κφράζουμε, κα μετ πράττουμε τ δέοντα.

Δύο παρατηρήσεις σ ατ τ σημεο: ρευνητς μοϊδεάτες διακηρύσσουν τι δν εμαστε λληνες, τι σ λα ατ τ χρόνια χουν περάσει διάφοροι λαο κα πλέον δν χει νόημα ν μιλμε γι λληνικ πληθυσμό. Κα τσι μ ατν τρόπο παντον στν ματαιότητα σων μιλνε γι θνικισμό, που σ ατν τν ποψη συμφων, λλ σφάλλουν κα ατο ο ρευνητές, διότι σαφς κα χει πάρξει πιμείξη μ γειτονικος λαούς, π τν Βυζαντιν-κρατία κα πειτα, ΟΜΩΣ δν πρξε καμμία πραγματικ λλοίωση πο ν μς δώσει τ δικαίωμα ν μν μιλμε γι λληνικ θνος. πρξε πράγματι να μικρ ποσοστ πο φομοιώθηκε. Να μν παντον ρθ στν περβολ το θνικισμο, (σχμα ξύμωρο, ρκε ν εσαι λλην) λλ κα ατο καταλήγουν ρνητς τς διας της ρευνας. Τ μαιμον, τ μότροπον, τ μόγλωσσον, μόνο τ μόθρησκον δν βρίσκεται, που ατ ποτελε λλη παθογένεια, δν θ ναφερθ τώρα. Τ λλα τρία βρίσκονται, ρα μπορομε ν μιλμε ς λληνες, χωρς παρσι βέβαια κα λαζονεία, τάχα μου πόγονοι (νάξιοι πόγονοι δηλα δή..) λλ σίγουρα χωρς σύμπλεγμα κατωτερότητος κα ττοπάθεια, σο παραμένουμε νίδεοι γι τν ταυτότητά μας. δεύτερη παρατήρηση χει ν κάνει μ τος νθρώπους τν τεχνν κα τν γραμμάτων πο δημοσιεύουν κείμενα γι τ μεταναστευτικό.

Πλάνη

Ο νθρωποι ατο κφέρουν τν γνώμη τι πλέον τ ζήτημα εναι κοινωνικό, κα μιλον γι συνείδηση το πολίτου, κα στορικ συνείδηση πο εναι χρησιμότερες π τν θνικ ταυτότητα. Μ θνικ ταυτότητα δν κβάλλει κ φύσεως ρνηση κοινωνικς συνυπάρξεως μ τ διαφορετικό. Οτε περιθωριοποιε. Πλαννται, λς κα μοναδικ κα φετηριακ ννοια τν κοινν θεσμν, θίμων, θν, το θνους δηλα δ εχαν ποκλειστικ ξαγωγ τν μισαλλοδοξία κα τ μίσος! θνικ ταυτότητα, εναι ξιοπρέπεια νς λαο, τήρηση το θους του. Κα σ συγκαλες μία λλη θνότητα ν ναμιχθε μ μία τραυματισμένη, π-προσανατολισμένη θνότητα (τν λληνική), χάριν τς μαλς κοινωνικς συμβιώσεως! ξωφρενικό…! Κατ’ ρχν συνειδητοποιον τι Ρουμάνος φερ’ επεν πο χει κάποια χρόνια δ στν λλάδα κα εναι τοιμος ν νομαστε ‘’λλην’’, μπορε κάλλιστα ν χει ναν δερφ ποος γι χ,ψ λόγους δν ρθε ποτ λλάδα, ρα Ρουμάνος δερφς θ παραμένει Ρουμάνος, κα ν λλάδι , θ εναι λληνας; θ χει λληνικ θαγένεια; κα ο ρίζες του θ εναι χιλιόμετρα μακρυά; νας Ρουμάνος πο θ χει δερφ ναν ‘’ λληνα’’? Πλήρης σύγχυσις…. Οτε ποψη βέβαια εσταθε τι κε πο εναι τόπος κε διαμορφώνεται θνικότητα. ντελς δύναμο σκεπτικό, φ’ ο παραγνωρίζει τν πολυπαραγοντικότητα : γενετικς πληροφορίες, κλίμα, φς, νάγλυφο (βουνά, θάλασσα), γλώσσα, θη, θιμα. Ατ μπορον ν διαμορφώσουν μοιομορφία, τσι πιλέγουν ο λαοί. ρα, να κοινωνικ εναι τ θέμα, λλ χι πόρριψη το θνικο παράγοντα, πόρριψη ς παρακινδυνευμένη πιθυμητικ παραίσθηση, λλ χι ς γις κα φυσικ κφραση θνικς συνείδησης. χι σοπεδωτικ μονομορφοποίηση πως θέλουν τ διεθν κέντρα ποφάσεων γι ν φέρουν χάος, κα ν βάζουν τος λαος ν τσακώνονται. Συνεργασία, στ πλαίσια το δικαίου κα το σεβασμο κάθε θνότητας. Μν μετατοπίζουμε τ πρόβλημα, κα τ καθιστομε ντ- Λογικό. ς δομε τ οσιαστικ ατια, ς δημιουργήσουμε συνθκες ν πιστρέφουν ο νθρωποι στος τόπους τους, κε πο βρίσκονται, ς μν τος χρησιμοποιον, ς μν χρησιμοποιον τν κατάντια τος ο διεθνες φορες , τ διεθν κέντρα ποφάσεων, πο φερέφωνα τος εναι ο λληνες πολιτικοί, ς μν τος χρησιμοποιον κα τος ξαθλιώνουν τος μετανάστες στε ν τος στέλνουν γι ν λώνουν τ θνη. Ο, τί πι καταστρεπτικ γι τν νθρωπότητα ατ σύγχυση. Πολιτισμικ νταλλαγ κα παιδεία σ λους. λέξη κλειδ δ γι ν λυθε οσιαστικ πλάνη εναι λληνικότητα

λληνικότητα, πανανθρώπινη ξία

Ατ πο χει ναδειχθε στν στορία το πνεύματος εναι λληνικότητα, τ λληνικ δανικά, στ ποα λοι νεξαιρέτως ο θνητο φελονται. Ατ πο πραξαν ο λληνες γι κάποιους αἰῶνες, ατ πρέπει ν ναδείξουμε κα ν τ πολλαπλασιάσουμε, ν τ παράγουμε μ νέα κδοχή, τν δική μας, λλογα ντα.λληνικότητα λοιπόν, χι λλοίωση θνν. πως γραφε Δ. Λάμπρου : « δέα λλάδα εναι συμβίβαστη πρς ,τιδήποτε ντιφάσκει πρς τν λευθερία , τν λήθεια κα τν Δικαιοσύνη» χι τ θνη ν σταματήσουν ν πάρχουν ς θνη, λλ ν γίνουμε λοι ο νθρωποι φορες τς λληνικότητας. λληνικ θαγένεια, Γαλλικ θαγένεια, Γερμανικ θαγένεια, Σέρβικη θαγένεια ς μείνουν , νάγκη πολιτισμο χρειαζόμαστε, χι προσθκες κα αθαίρετες νομασίες πο ν τέλει ντιβαίνουν στν φύση κα τς παραδόσεις τν δη ερισκόμενων λαν. Τ πείραμα τς μερικς γινε μία φορ κα βλέπουμε λες τς πιπτώσεις. Ν μν γίνει στν Ερώπη ατό. πως λέει νας γαπημένος στίχος:¨δν θέλουν μία ερηνικ παγκόσμια κοινότητα πο ν φήνει περιθώρια στν πολλαπλότητα…¨

Δεν υπάρχουν σχόλια: