Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2010

Σκέψεις Πάνω στὴν Ἰδεολογία

λήθεια, μο εναι δύσκολο ν γράψω λα ατ πο σκέφτομαι. Κα ατ γιατί νδεχομένως, νας πραγματικς ναζητητς ζητ ν μαθαίνει συνεχς.. ‘’Αωνίως θητεύω στ Κάλλος’’ λεγε Εριπίδης.στς Βάκχες. Ατ ζητ κα γ π’ σους κανούς. Πραγματικ κπλήσσομαι π τν ριθμ τν blogs κα τν sites πο βρίσκονται…. Εμαστε περάριθμοι. λλοι χωρς λόγο, λλοι μ λόγο, μες..κάπου κε. Πρόκειται γι ναν μονόλογο πο δημοσιεύω, γι μία παφ μ τς σκέψεις μου, πο σως-ἐὰν-ποιον προβληματίσουν. Δν θέλω ν χάνετε χρόνο μ τ ν διαβάζετε-ναγιγνώσκετε προσωπικές μου, νδόμυχες σκέψεις. λλ γι μένα, σο συνεχίζουμε τ Σκέψις κα νέργεια, θέλω ν εμαι ελικρινής, σ ,τι πράττω. Κα ατ ελικρίνεια σπανίζει ντονα στς μέρες μας. Διαψεστε μ ν εναι. Κάνω κκληση στ Πανελλήνιον Κοινόν, πως τότε Περικλς Γιαννόπουλος, φυσικ μ ντελς λιγότερα ποθέματα γνώσεως, λλ νθερμος μ τν φλόγα τς ναζητήσεως-ρευνας. Ν παντήσω σ σους χουν λίγο παρερμηνεύσει τν σκοπό μας. Δν πιδιώκουμε σ καμμία περίπτωση ν γίνουμε ΑΛΛΟ να πατριωτικ-μονοθεματικ blog. Ν πέσουμε θύματα το μιμητισμο. Ν λέμε γι τ δια θέματα συνέχεια, ν ναπαράγουμε κοινότυπα θέματα, πο χουν ναλυθε πολ πολ καλλίτερα π λλους, κα δίως βιβλία.ν εναι ν βγε λλο να τέτοιο blog, ς τ φήσουμε καλλίτερα.μες θέλουμε κα στν συνέχεια ν μιλμε κα γι διάφορα δρώμενα, μουσικές, γενικος προβληματισμούς, χι μονοθεματικά. λήθεια εναι πολύπλευρη, πολύσημη, δν χει γκυλώσεις. Λέω, πατρίς μας τ πνεμα τ λληνικόν, ξων γύρω π τν ποον κινούμαστε, λλ κινούμαστε, δν μένουμε στάσιμοι, βλέπουμε πι κα λλες θεάσεις, τν Κόσμο, κατ Πυθαγόρα, τν Παγκόσμια πικαιρότητα, τν νθρωπότητα πως ιπε νας φιλοσοφν, τν διότητα το νθρώπου κα τς κφάνσεις της. Τουλάχιστον χουμε τν ελικρίνεια κα κάνουμε ατοκριτική.νέφερα τ βιβλία. Τ βιβλία τ νομάζω ‘ποθκες ετυχίας’, δηγον στν γνώση, στν θέαση γι τν κόσμο κα τν πραγματικότητα. Προτιμ χίλιες φορς ν σπείρω τν περιέργεια ν διαβάσετε βιβλία, παρ ν π κα γ ς ΑΛΛΟ να παπαγαλάκι τ δια κα τ δια. Λυπμαι, λλ ρκετ blogs πο πισκέπτομαι, στερονται καινοτομίας. μες θέλουμε συζήτηση δεν.Δν κφράζονται τόσο ο τομικς δέες γι τν κόσμο κα τ γίγνεσθαι παρ δίδονται τυποποιημένες πληροφορίες πο καλλίτερα ν τς πάρεις ατς τς πληροφορίες π τν ρχικ πηγή. Πραγματικ εναι πολ δύσκολο ν κάνεις κάτι πρωτοποριακό,κάτι καινοτόμο. Εναι δύσκολο γιατί, πρτα π’ λα ν τ ντιληφθες ν τ κάνεις, μπορε κάποιος λλος ν τ χει κάνει δη. Δεύτερον, μπορε ν τ ξεκινήσεις κα μπορε ν δες στν πορεία τι δν σο βγαίνει. μες κάνουμε πάρα τατα τν προσπάθειά μας. σως εναι ρχ κόμα, δν χουμε τ πιθυμητ ποτελέσματα. Ποιά; Ν διευρυνθε τ ναγνωστικ κοιν πο χουμε, στε ν βρεθον κι λλες πόψεις. Κα θ μποροσαν ν εναι ατά: σως γνήσιος διάλογος γι τν Γνώση, ποι εναι τ ραμά μας. Ν εαισθητοποιηθον τ παιδι π λλα blogs, τ παιδι το facebook, ατ εναι οσία. μες χουμε τν σκυτάλη τώρα, δίως νέα γενιά. μες κρατομε τν σκυτάλη, ατν τν ράβδο, κα σκοπς εναι ν τν δώσουμε μετ στν πόμενο, γι να συγκεκριμένο διάστημα τν κρατμε, μν ξεχνμε εμαστε θνητοί….δν ζομε αώνια. Ο κινήσεις μς καθορίζουν τ πόσο θ διαρκέσουμε. Ατ φύπνιση δν εναι φούσκα γι μένα. Εμαστε δ μ προτάσεις. ναζήτηση το σύγχρονου Νεοέλληνα στν σύγχρονη ατ ποχή. Γι’ ατ τ ρχισα Σωκρατικά, ποιο εμαστε, τί ζητμε; ρευνα ρισμν κα ννοιν. Ν γίνει κατανοητ φιλοσοφία, ν βγαίνουν νέα στοιχεα.Κα διαίτερά του Νέου λληνα. ποος δν εναι ποκομμένος π τς ξελίξεις, ζε, δ , στ ξωτερικό, σπουδάζει, βγαίνει ξω, νημερώνεται, προβληματίζεται. Ζε σ μία νέα λλάδα πο φέρει μαζί της να ρχαο κλέος. μηχανία το νεοέλληνα μ τν ρχαο.Τ σύμπλεγμα πο νιώθουμε γι ατν τν δισχιλιετία πο πέρασε κα νοιώθουμε βολα ντροπ σ σύγκριση μ τος προγόνους μας. νοoτροπία, ο πόλεμοι, ο σκλαβιές. ναγκάσαμε ναν Φαλμεράϋερ ν πε τι ο σύγχρονοι λληνες δν χουν καμμία σχέση μ τος ρχαίους. Ψέμα! πιτρέψαμε σ ατν ν τ πε, πιτρέπουμε σ λλους ν τ λένε. Μ συγχωρετε ἐὰν σς κούρασα, μοιράστηκα τν γωνία μου μ σς (ταν κάνεις τν γώνα, τν καθημερινό, γι τς δέες σου, ννοια πο χεις γι τν γώνα ατν εναι γωνία).

Δεν υπάρχουν σχόλια: