Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Chilavert - Σκοπός συμμετοχής μου στο BLOG

Καλώς ορίζω και εγώ με την σειρά μου τον συν – διαχειριστή και όλους εσάς τους επισκέπτες που θελήσατε να διαβάσετε αυτών τον ιστοχώρο...
Η δημιουργία αυτού του blog ήταν μια ιδέα που είχαμε πριν αρκετό χρόνο, Μέσα σε όλο αυτό το σκοτεινό διαδίκτυο θελήσαμε να δώσουμε όσο μπορούμε φως (Ελληνικό Φως) αφύπνιση και προβληματισμό.

Θέλησα να είμαι συνδιαχειριστής και να συμμετάσχω σε αυτό το blog διότι καθημερινά βλέπω την Ελλάδα να καταρρέει. Ζούμε ίσως στην χειρότερη εποχή της. Όλα κίβδηλα διπλα μας , διαδίκτυο, τηλεόραση, τύπος
ελεγχόμενα και σάπια.

Μεσα απο αυτό το Blog θέλω να κρατήσουμε την Ιδέα του Ελληνισμού ψηλά και όσο μπορούμε να αφυπνίσουμε έστω έναν νεοέλληνα του Freddo και του Facebook και να τον κάνουμε να προβληματιστεί για το τι γίνεται γύρο του, να δει ότι έχουμε φτάσει στο ξόδι, αφού έχουμε χάσει όλες τις Ελληνικές Αξιες των Προγόνων μας

Γράφω σε αυτό το blog για να αλλάξω όσο μπορώ

Αυτή την εποχή της Παγκοσμιοποίησης της ισοπεδωτικής μονομορφοποιήσης των πάντων, όπου πλήττονται καθαρά, υπόγεια και φανερά τα έθνη. Αυτής τις σάπιας προπαγάνδας του δήθεν Φασισμού και Ρατσισμού, προκαλώντας την Ειρωνεία , πολλές φορες το μισος και τωρα τελευταια και πολιτικές κυρώσεις!!! προς άτομα που μιλάνε ανοιχτά για Ελλάδα για Έθνος, χωρίς να ντρέπονται να πουν είμαι Έλληνας (Άρα κάτι διαφορετικό , “Όχι” κατά βάση ανώτερο αλλα διαφορετικό...) και είμαι περήφανος για αυτό.

Βλέποντας την διαστρέβλωση της Ιστορίας βλέποντας την Καταπάτηση των δικαιωμάτων των ΕΛΛΗΝΩΝ μέσα στην Ελλάδα, κάνοντας τον Έλληνα να είναι Ξένος στην Ίδια του την χωρα, βλέποντας την προδοτική πολιτική όλων αυτών τον πολιτικάντηδων

έρχομαι αντιμέτωπος με τον λόγο μου μέσα από αυτό το blog. Στηρίζοντας ανεξάρτητες και πολιτικοποιημένες Κινήσεις που έχουν ως σκοπό την Πατρίδα, το Έθνος, και σε καμια περίπτωση δεν έρχομαι να στηρίξω κάποιο ΚΟΜΜΑ.

Ευχαριστω.

Καλή περιπλάνηση στο Blog μας .

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

-
Ρίχνω μια στον αέρα, σφαίρα, μήπως και τρομάξουν Περιμένω την μέρα ένα κόσμο να αλλάξουν με όπλο τον λόγο μια πληγή θα χαράξω στο θεριό τις Σαπίλας και μετά θα το κάψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: